Cum creez un Facebook Photostrip cu impact?

Cate pagini Facebook aproape perfecte ati gasit pana acum?

Cele mai spectaculoase componente ale paginilor sunt aplicatiile – welcome pages, min-jocuri, stores si altfel astfel de tab-uri. Insa toata lumea creeaza in ultima vreme aplicatii. Cum poti atunci sa iti diferentiezi pagina? Prin atentie la detalii.

Un element cu impact vizual deosebit, deseori ignorat de companii, este PhotoStrip-ul – acea insiruire de 5 fotografii thumbnails care, afisate langa fotografia de profil, sunt capabile sa Make a Statement about your page!

Cum creezi un PhotoStrip spectaculos? Prin cativa pasi simpli:

  • Planifica – alege exact acele 5 fotografii care, impreuna cu fotografia de profil, spun povestea perfecta despre pagina ta. Tine minte ca, desi poti alege care vor fi cele 5 poze, nu poti influenta ordinea de afisare care este aleatoare (la fiecare noua incarcare, se afiseaza in alta ordine).

  • Fii constant – fiecare fotografie noua uploadata pe pagina apare in Photostrip.  Pentru a pastra creatia initiala, o poti ascunde apasand pe X-ul din contul din dreapta sus si apoi pe butonul de hide. Imaginea va disparea doar din PhotoStrip, ea ramanand in album.

  • Creeaza – odata alese fotografiile dorite, ai grija ca ele sa fie de dimensiunile potrivite. Thumbnails-urile afisate au 97×68 px. Fotografiile trebuie sa pastreze aceste proportii insa pot fi si mai mari (de exemplu 970×680 px).

  • Retine insa ca pentru fotografiile mai mari de 97×68 px, doar o portiune din fotografie va fi afisata in thumb. Ex: dintr-o fotografie de 582×408 px marginile urmatoare nu se vor vedea in thumb: top 26 px; bottom 72 px; left 71 px; right 69 px

  • Upload cu cap – dupa ce ai creat cele 5 fotografii, uploadeaza-le intr-un album. Ele vor fi printre cele mai accesate fotografii de pe pagina. Nu uita sa le adaugi descrieri care sa transmita utilizatorului mesaje relevante!

Daca duci lipsa de inspiratie, poti arunca un ochi pe urmatoarele pagini cu PhotoStrip-uri reusite:

  • Target – simplu si eficient!

  • Snickers – continuarea povestii din reclamele TV

Tie ti se pare util un PhotoStrip creat unitar? Da-ne un comentariu cu parere ta sau cu exemple faine

 

Later Edit: la cateva ore dupa ce am postat acest mini-tutorial, s-a lansat noul design al paginilor Facebook :))

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

  • Pai culmea ca am scris postul asta exact inainte de adoptarea noului timeline :)) Sa inteleg ca nu iti place?

  • Mai nasol pentru aia care au timeline….