_AllThingsFacebook – concluzii

_AllThingsFacebook – prima conferinta 100% despre Facebook.

Pe 20 martie, la Crown Plaza, am stat de vorba cu 3 reprezentanti Facebook: Bruce Bale (care a deschis si inchis eventul), Robert Kiely si Sebastian Szmigielski – principalele subiecte abordate au fost legate de statistici prezente si miscari viitoare pe care le planuieste gigantul social.

Facebook inseamna la ora actuala:

  • 850 de mil. de conturi la nivel global (4.7 mil. conturi in Romania) – jumatate dintre acestia acceseaza platforma de pe retele mobile;
  • cea mai mare platforma de photosharing din lume
  • locul perfect pentru promovarea si dezvoltarea businessului tau, la costuri destul de mici “Use Ads to increase your fan-base and Sposored Stories to tell your fans’ friends they connected to your page”. Linkuri utile pentru mai multe informatii: www.facebook.com/marketing sau www.facebook-studio.com
  • Nr. 1 in lume ca timp petrecut, in medie, de fiecare utilizator pe site (6-8 ore pe luna)
  • Platforma care iti permite sa interactionezi “as a brand” (Alex Negrea), cu alte pagini si cu fanii

Cum ne indeamna Facebook sa simtim si lucram?

  • Work and think without fear of failure!
  • Fail harder!
  • Move fast and break things!
  • This journey is only 1% finished

Ce ne asteapta in viitor pe Facebook?

  • Deja lansata Log-Out Experience
  • Fb Offers, din aprilie
  • Fb tool pentru management mai eficient al Ads-urilor

At the end of day… cu ce impresii am ramas de la cei 3 reprezentanti Fb si de la ceilalti invitati?

1) Utilizatorii Facebook se impart dupa regula 1-9-90: 1% genereaza idei si trebuie sa se simta implicati, 9% spread and share ideile, iar 90% cauta entertainment! Fiecare categorie trebuie antrenata altfel (Robert Pefanis, ThinkDigital)

2)Exista 3 tipuri de fani ai unei pagini: “seriosii” (nu participa la promotii, dar au putere de cumparare); “ponderatii” (critica rar si subtil, fiind atrasi doar de promotiile interesante); “superficialii” (atransi de senzational, dau like si castiga!) (Adrian Alexandrescu, Interactions)

3) Cele mai sociale si like-uite branduri din Romania, pe Facebook, sunt, in ordine: Lidl, Pepsi, Doncafe, Nivea si Lenor Parfumelle (Daniel Enescu, Daedalus)

4) Se pot face campanii extraordinare pe Facebook…

  • Pepsi a crescut intr-un an de la 20.000 la 300.000 de fani implicati!
  • Curaj Romania, campanie care sustine echipa olimpica de gimnastica a Romaniei, a crescut frumos fara bugete mari, pentru ca a facut apel la emotional si la valori nationale!

Voua ce v-a placut cel mai mult de la conferinta? Ati fost?

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

  • Nu stiu ce au facut cei de la LIDL dar nu pot cred ca sunt 500.000 oameni care au dat like in Romania! Este enorm, mai ales ca eu personal nu ma gandesc la ei ca un mare brand. Cora, Carrefour, Metro, Mega Image sunt un brand mult mai puternic ca ei. Parerea mea…