Content is the KING

La conferinta _AllThingsFacebook s-a discutat mult despre Continut de Calitate – Regele tuturor posibililelor activitati ale unui brand in retelele sociale.

Concluziile general acceptate sunt:

1) Little things do matter! Ce face diferenta si genereaza engagement din partea fanilor sunt lucrurile dragute, punctuale, pe care brandul le face pentru likersi

2) Content diferit genereaza reactii diferite: textele atrag like-uri; pozele si videoclipurile genereaza engagement mare; linkurile sunt privite in general ca avand rol informativ; cauzele si postarile pe entertainment sunt mai repede placute si share-uite; small talks implica utilizatorii in conversatie extrem de eficient! (Daniel Enescu)

3) Concursurile pe Facebook sunt eficiente, insa fanii castigati in urma lor sunt “superficiali” (Adrian Alexandrescu)

4) Continutul de succes este vizual si emotional. Puneti cat mai multe intrebari! (Sebastian Szmigielski)

5) TIME is not an issue. TIMING is! Programati cu atentie orele la care postati continut, pentru a putea interactiona mai bine cu baza de fani (Stefanos Karagos)

6) Urmariti calitatea, nu cantitatea. Continutul trebuie sa fie: sexy, salable, significant, simple and soft

7) Poate cel mai important sfat… INTERACTIONATI cu fanii!

Voi ce ati aflat nou de la _AllThingsFacebook?

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

Comments are closed.