“The website was the best investment for the company”

Sambata dimineata, in timp ce savuram o cafea si navigam, am gasit o stire pe site-ul Euronews, care raspunde cu brio nelipsitei intrebari “De ce are business-ul meu nevoie de un website?”, intrebare cu care ne confruntam deseori, desi traim in secolul internetului si al tehnologiei.

The Organic Supermarket au reusit sa inregistreze o cifra de afaceri de 800.000 EUR in 2011 pentru ca au stiut sa profite de avantajele unei prezente online puternice: “The website was the best investment for the company, and the return we have got ahead of the investment will be maybe 25 times what we have invested”.

Ce ofera mediul online special? Posibilitatea de a concura direct cu multinationale sau cu actori imensi de pe piata locala. In online, sansele sunt egale, iar existenta unui website a trecut de la optiune la obligativitate.

Cateva exemple de succes in Romania – firme care au stiut sa profite de avantajele mediului online (in special Social Media): Bacania Veche sau Macarons de Madame Lucie.

Mai stiti si alte exemple?

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

Comments are closed.