WebDevel Tips: Cum monitorizez traficul dintr-o campanie online?

Daca ati desfasurat pana acum campanii de promovare online, pentru voi sau pentru clientii vostri, ati observat probabil ca tracking-ul este important!

Cate click-uri ati primit de pe bannerele afisate pe portalul Y? Cate persoane s-au inscris la evenimentul vostru in urma e-mailurilor trimise in cadrul campaniei Y? Cate persoane au scanat QR codul expus pe afisele de promovare pentru evenimentul Z? Cati au dat click pe linkul afisat pe site-ul W?

Toate aceste intrebari au un singur raspuns: Campanii Online Personalizate, cu linkuri personalizate! Google sare in ajutor si de aceasta data, prin instrumentul: Google URL Builder, care permite personalizarea URL-urilor cu diversi parametri: nume campanie, sursa, mediul de promovare, etc.

Cum personalizez un URL

Cum arata linkul la final? http://webblog.bestwebimage.ro/DeDownloadat.pdf? utm_source=blog&utm_medium=link&utm_campaign=free-goodies

Gata, acum puteti foarte usor urmari in Google Analytics cate persoane au downloadat materialul gratuit oferit pe blog sau puteti alege care e cel mai eficient mediu de promovare pentru campaniile voastre!

Util?

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

Comments are closed.