Cum analizez o campanie SEO sau Adwords?

Sunteti persoane autodidacte si vreti sa va promovati singuri in mediul online? Atunci cu siguranta trebuie sa invatati cum sa monitorizati evolutia si statisticile inregistrate de campaniile dvs, pentru a intelege daca aveti sau nu succes!

Si cum puteti cel mai usor intelege o multime de termeni specifici industriei, daca nu prezentati intr-o forma vizuala atractiva? Am observat o tendinta interesanta pe net de a crea sisteme periodice in care sunt explicati diversi indicatori de analiza. Prin urmare, am creat o colectie de sisteme periodice utile, pe care v-o prezentam in continuare:

1) Sistemul Periodic al Google Analytics

1)-Google-Analytics

2) Sistemul Periodic al Factorilor SEO

2) SEO

3) Sistemul Periodic al Elementelor de Marketing

3) Marketing

4) Sistemul Periodic al E-mail Marketing

4)-Email-Marketing

5) Sistemul Periodic al Metodelor de Vizualizare a Datelor

5) Data Visualization

Daca nu doriti sa studiati personal acesti indicatori, dar va intereseaza evolutia website-ului / magazinului dvs, va stam la dispozitie cu pachetul de Monitorizare Online special creat in acest sens.

Pe langa cele 5, am gasit si 3 sisteme special dedicate web-designerilor:

6) Sistemul Periodic al Fonturilor

6) Fonturi

7) Sistemul Periodic al Modulelor Drupal

7) Drupal

8) Sistemul Periodic al Adobe CS5 Suite

8) Adobe

De asemenea am gasit 2 sisteme periodice care va invata pe unde sa va petreceti timpul online:

9) Sistemul Periodic al Internetului

9) Internet

10) Sistemul Periodic al Mediilor Sociale

10) Medii Sociale

Pe langa toate acestea, am ales si niste BONUSURI:

11) Sistemul Periodic al Muzicii

11) Muzica

12) Sistemul Periodic al Super-Eroului

12) Super Eroi

13)  Sistemul Periodic al Injuraturilor  (in engleza evident)

13) Injuraturi

14) Sistemul Periodic al Tipurilor de Bere

14) Bere

Cu siguranta exista multe altele. Daca stiti vre-un sistem periodic interesant pe care nu l-am mentionat aici, dati-ne un comentariu! Si nu uitati…. in order to become successful:

Practice

 

 

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

Comments are closed.