Ce trebuie luat in considerare cand doriti un redesign

HubSpot.com au anuntat ca vor prezenta un raport de cercetare privind redesignul website-urilor in urmatoarele saptamani. Insa inainte de a face acest lucru, au subliniat 10 motive foarte comune datorita carora companiile vor un redesign al website-ului lor. Din pacate, noi credem ca toate aceste motive sunt gresite.

Potrivit HubSpot, majoritatea companiilor decid sa faca un redesign la o perioada intre 6 luni si 2 ani. Daca priviti acest lucru din punctul de vedere al unui web designer, ati crede ca acest lucru e avantajos. Insa pentru o afacere, redesignul unui website necesita o investitie semnificativa. Din acest motiv suntem de parere ca acesta trebuie facut cu un scop.

Iata cele 10 motive subliniate de Hubspot:

 

Cele 10 Motive Gresite pentru a face un redesign:

  1. “Au trecut 8 luni de la ultimul redesign”
  2. “Deoarece asa a spus directorul”
  3. “Website-ului meu ii lipseste acel ceva”
  4. “Nu este pixel – perfect”
  5. “Vreau ca website-ul meu sa arate ca Apple”
  6. “Competitorii tocmai au facut un redesign”
  7. “Trebuie sa imbunatatim SEO”
  8. “Website-ul meu are nevoie de mai multe informatii despre produs”
  9. “Vreau ca website-ul meu sa arate superior fata de altii”
  10. “Deoarece ar fi un anunt major”

Oricat de ridicole ar suna aceste motive, toate sunt foarte comune. Am observat variatii intre motivele #1 – #6 mai tot timpul. Concluzia este ca de fiecare data motivul este ” doar pentru ca … ” – Doar pentru ca nu arata cum ar trebui ; Doar pentru ca ii lipseste ceva ; Doar pentru ca firmele competitoare au facut un redesign … Din pacate realitatea este ca daca decideti sa faceti un redesign ” Doar pentru ca .. ” afacerea voastra ar putea avea de suferit.

 ” Mai mult de un sfert din companii nu stiu daca statisticile website-ului s-au imbunatatit dupa ce au facut redesign… ” – Hubspot

In primul rand, v-ati gandit daca website-ul dvs functioneaza bine? Stiti acest lucru? Va monitorizati statisticile corect? Daca nu, nu aveti de unde sa stiti daca website-ul actual functioneaza si cu siguranta nu o sa stiti daca noul website va functiona mai bine, existand posibilitatea chiar sa inrautatiti acest lucru.

Daca stam sa ne uitam la motivele #7 – #10, ne dam seama ca le putem indeplini fara un redesign complet, salvand afacerea de investitii majore. Daca luam un website care probabil nu arata foarte bine, insa incercam sa investim 2-3 zile modificand stylesheet-ul, incercand sa il facem mai ” clean ” si mai accesibil pentru audienta, si sa il optimizam pentru motoarele de cautare, consideram ca putem ajunge la un rezultat foarte bun.

Micile schimbari pot fi uneori cheia succesului. De exemplu daca aveti un shop online, si vreti sa generati mai multe vanzari, primul gand care va trece prin minte este sa faceti un redesign? Propunerea noastra este ca, mai intai, sa stati si sa analizati situatia. In primul rand asigurati-va ca monitorizati vanzarile si clientii actuali. Acest lucru va poate ajuta sa vedeti care sunt problemele magazinului. Poate clientilor dvs le este greu sa gaseasca informatii despre produs, sau poate acestia se incurca in pagina de plata, etc.

Luand in considerare toate aceste lucruri suntem de parere ca statisticile si monitorizarea sunt foarte importante, si va pot ajuta sa luati o decizie privind redesignul unui website.

Considerati ca aveti nevoie de un redesign?

Daca sunteti de parere ca aveti nevoie de un redesign, va sugeram ca inainte de toate sa monitorizati performantele website-ului actual, apoi sa analizati care sunt obiectivele dvs. Sunteti sigur ca vreti un redesign doar pentru ca nu arata bine (luati in considerare ca probabil va uitati de 15 ori pe zi la el), sau aveti un obiectiv clar, cum ar fi sa aveti mai multi abonati la newsletterul dvs?

Speram ca acest articol va ajuta sa luati o decizie corecta data urmatoare cand va ganditi la un redesign pentru website-ul dvs.

Comments are closed.