S-a deschis înscrierea la Webstock 2014

O dată pe an, de data aceasta pe 26 septembrie, on-line-ul vine în lumea reală și se duce la Webstock 2014, unde provoacă discuții despre sine și despre cele mai noi și eficiente instrumente, strategii de promovare și oportunități din zona digitală, social media, aplicații mobile.

Și în acest an, evenimentul are o secțiune de conferințe și o gală a proiectelor cu coroniță din on-line.

Conferințele Webstock cuprind întâlniri interactive despre cele mai noi tendințe în social media, bune practici, comunicare și promovare, aducând în prim-plan ultimele tehnologii și aplicații din domeniu, iar premiile Webstock vor premia cele mai creative și inedite proiecte și campanii în social media, produse în România în ultimul an.

Dacă vreți să câștigați premii la vreuna dintre secțiunile:

  1. Publishing
  2. Utility
  3. Visual
  4. Blogging Campaigns
  5. Special Projects
  6. Facebook Applications
  7. Bloggers Projects
  8. Mobile Applications
  9. Instagram Campaigns
  10. Innovation
  11. Social Campaigns in online
  12. Video blogging

trebuie să vă înscrieți pe site-ul evenimentului (scroll down mult).

Procesul de jurizare include o etapă de preselecție (3-8 septembrie) și notarea finală (9-19 septembrie). În competiție pot participa doar proiectele care nu au participat în cadrul edițiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie.

Am participat și noi de două ori la Webstock, iar în 2011 am și câștigat, la secțiunea Publishing, cu ComunitateFoto – proiect în continuare foarte drag nouă și la care lucrăm chiar în această perioada.  Abia așteptăm să vedem ce lucruri hiperinteresante se mai întâmplă în mintea celor setați pe on-line.

Deci, cu ce proiect participați anul ăsta? Noi nu știm dacă o să ne putem hotărî până la 1 septembrie!

 

Roxana este Partener si Marketing Manager la Best Web Image – o echipa “mica” dar “voinica” de oameni talentati care fac web development si web design. De peste 3 ani, ea se ingrijeste de imaginea companiei, pastrand legaturi durabile cu peste 100 de clienti si colaboratori.

Facebook LinkedIn Google+ 

Comments are closed.